Dieter Van den Brande gaat op 10 december aan de slag als directeur Publishing bij het mediabedrijf MEDIALAAN - de Persgroep Publishing.
De stichting Climate without Borders, opgericht door VTM weervrouw Jill Peeters, mocht op dinsdag 4 december 2018, de prijs voor 'Beste klimaatoplossing' ontvangen in de categorie 'Onderwijs en media' van het Centro Mediterraneo sui Cabiamenti Climatici (CMCC).
Vlaanderen zamelde maar liefst 4.269.073 euro in voor de derde editie van Rode Neuzen Dag!
Productiehuis Shelter is er alweer in geslaagd een International Emmy Award binnen te rijven! Hoe Zal Ik Het Zeggen? wint Emmy Award in de categorie non-scripted entertainment!
Tijdens het weekend van 17 en 18 november hebben we 4.000 bezoekers ontvangen voor een onvergetelijke ervaring achter de schermen van onze tv- en radiomerken.
Op 17 en 18 november kreeg je bij MEDIALAAN een exclusieve blik achter de schermen van je favoriete zenders.
Bart De Groote, de huidige directeur Marketing en Sales bij NMBS en voordien Chief Marketing Officer bij Mobistar, wordt vanaf januari 2019 directeur Telco en Online Services bij MEDIALAAN - de Persgroep Publishing.
Één op de vier Vlamingen kent DAB+. Bijna één op de vijf heeft reeds een DAB+ toestel of wil er een kopen. 21% van het totale radio-luistervolume is digitaal. Dit zijn resultaten uit de nulmeting “Digitale Radio” door onderzoeksbureau Ipsos, in opdracht van de Vlaamse overheid.
Een live online videoquiz waar heel Vlaanderen gratis aan kan meedoen via de Q-app. Dat is Qwistet, de eerste quiz van zijn soort in Vlaanderen.
Vanaf vandaag, maandag 22 oktober 2018, wordt de verkeersinformatie op radiozenders Qmusic en Joe aangeleverd door Waze, 's werelds grootste op community gebaseerde verkeers- en navigatie-app. MEDIALAAN is zo het allereerste mediabedrijf in Vlaanderen dat samenwerkt met Waze, dat in 2013 werd overgenomen door Google.