You Make Us Q

"Met Q hebben we een sterk merk in huis dat een generatie aanspreekt die we met Q2 willen bereiken. Daarom kiezen we ervoor om van Q ook een televisiemerk te maken."

Wilfried Celis, 
Sales Director

Films, series, topvoetbal, avontuur en muziek

Qmusic, de grootste radiozender van MEDIALAAN, startte op zondag 28 augustus 2016 met televisie, en kreeg daardoor versterking van Q2. Met als baseline 'You Make Us Q' richt Q2 zich op jongvolwassenen.

Q2 zet in op de beste internationale series, films en topvoetbal met Champions League. Daarnaast krijgen heel wat programma’s rond avontuur en muziek krijgen ook een belangrijke rol in het programmaschema.

  • Marktaandeel %: 8,6% / 17-24u VVA 18-44
  • Dagbereik %: 13% / 02-26u VVA 18-44
  • Dagbereik: 585.155 / 02-26u 4+&gasten
  • Videoviews website: 48.537 per maand
  • Videoviews app: 29.753 per maand

Bron: CIM audimetrie, live+7, jan - dec 2017 (reach: 10 min opeenvolgend)

 

ADVERTEREN BIJ Q2?

Benieuwd naar de commerciële mogelijkheden bij onze zenders?

Ontdek ze hier.