Pfizer behaalt zilveren award in de Topspots 2016 met zijn controversiƫle campagne rond roken.
Dankzij hun partnerships met Rijker Dan je Denkt behaalt 2dehands.be hoge activatiecijfers en een consistente groei.
Bol.com is topspot van de maand december dankzij een originele en innovatieve spot.
Perdophen verdubbelt zijn merkbekendheid dankzij hun TV campagne en het herhaaldelijk aanwezig zijn.
Het partnership tussen TUC en The Voice van Vlaanderen maakt dat het jonge imago van TVV wordt overgedragen op TUC.
Kom op tegen Kanker brengt een spot over een gevoelig onderwerp op een lichte manier, met de nodige innovativiteit en geloofwaardigheid.
Fiat is topspot van het jaar, dit omdat ze volop inzetten op beleving en een verrassingselement dat de kijker overtuigt.
De radiospot van Stievie verheldert waarvoor het product staat en triggert luisteraars om actie te ondernemen.
Met zijn ondertussen alom bekende suikermannetje behaalt Tiense Suiker een torenhoge likeability.
Jupiler haalt de hoogste impact ooit. Likeability is de belangrijkste driver van deze impact.