MUZIEK & BELEVING

"Muziek en beleving vormen de kern van onze creatieve acties. Twee parameters waar adverteerders zich heel graag mee willen linken."

Manu De Coninck, 
Sr. Account Manager

 

SPONSORING OP RADIO

Wil je jouw merk koppelen aan een actie van Qmusic en Joe? Dan ben je bij MEDIALAAN aan het juiste adres. Muziek en beleving vormen de rode draad bij deze creatieve acties. Hiermee kan je als merk connecteren met jouw doelgroep, net als heel snel bereik opbouwen met de juiste content. Bij deze acties zijn we vaak op zoek naar een partner die ook mee loopt in het grote mediaplan.

Interesse? Manu De Coninck helpt jou graag verder.

Zo kan je je bijvoorbeeld als merk steeds linken aan het Q-Beach House:

HET GELUID MET KEYTRADE BANK

Het Geluid van Qmusic is helemaal terug. En deze keer bepalen niet de Q-dj’s, maar de luisteraars wat Het Geluid is. Als een luisteraar erin slaagt om een opgave te bedenken die niet geraden is wanneer de teller op 20.000 euro staat, gaat het prijzengeld naar hem of haar. Maar raadt iemand anders Het Geluid vóór er 20.000 euro in de pot zit? Dan is hij of zij de gelukkige die met het geld gaat lopen.

De winnaar van Het Geluid mag het geld mee naar huis nemen op een persoonlijke rekening van de partner van deze actie, Keytrade Bank. Keytrade Bank is elke werkdag vier keer te horen op Qmusic, meteen na het spelen van Het Geluid bij Sam & Heidi in de ochtend en You Make Us Play in de voormiddag. Bovendien is Keytrade Bank de hele periode geïntegreerd op Qmusic.be. Ook in de tv-spot van Het Geluid werd Keytrade op een originele manier geïntegreerd. Bekijk hieronder de spot:

 

BRANDED CONTENT

Bij branded content creëren we maatwerk. Heb je zelf een leuk creatief idee, dan nodigen wij jou uit om ons te contacteren. Wanneer de doelstellingen van een briefing passen binnen het DNA van onze radiozenders en wanneer we de briefing kunnen vertalen in straffe radio, dan werken we samen met onze redactie een creatieve actie op maat uit.

Interesse? Manu De Coninck helpt jou graag verder.

PLEZANTE PREMIES MET HELLO! BANK

Na een succesvolle eerste editie het jaar voordien, deelt Qmusic ook in 2017 Plezante Premies uit aan plezante projecten. De Plezante Premies zijn er voor luisteraars die een tof of spannend project in gedachten hebben, maar die nog wel een duwtje in de rug kunnen gebruiken om hun droom te realiseren. In totaal verdeelt Qmusic dankzij Hello bank! 50.000 euro onder de meest creatieve, geestige of wereldverbeterende projecten. Elke dag bepaalt de jury van Q-luisteraars samen met een voorzitter wie de Plezante Premie die dag mee naar huis mag nemen.

Als partner is Hello bank! te horen met een billboard na elke aankondiging van de Plezante Premies op Qmusic. Daarnaast is Hello bank! heel deze periode te zien op Qmusic.be

Bekijk hieronder hoe Sam en Heidi de winnaars van de Plezante Premies van 2016 verrasten: