Vanaf januari krijgt Qmusic er een extra ochtend-dj bij: Wim Oosterlinck. Samen met Sam & Heidi zal hij elke weekdag tussen 6 en 9u de ochtendshow presenteren.
De 4e editie van de Fairtime Award wordt ietsje vroeger gelanceerd. Geen reden tot paniek, de deadline ligt net zoals vorige jaren in maart. Het grote voordeel: meer tijd om nóg sterkere radioconcepten en tv-scripts te bedenken.
Afscheid nemen van 2017. Deze drie spots doen het met een glimlach. Happy endings dus voor deze 3 topadverteerders in het MEDIALAAN Spot On-onderzoek van afgelopen maand.
Blik vooruit op 19 april 2018. Ontdek dan de toekomst van marketing en media tijdens Fuel by MEDIALAAN.
Deze young potentials kregen en grepen de unieke kans om de media van binnenuit te ontdekken in de MEDIALAAN Academy.
Eens de Sint in alle rust naar Spanje is vertrokken, houdt niets Joe nog tegen om Christmas All The Way te gaan. Vanaf zaterdag 9 december zwieren ze enthousiast de poorten open van hun Joe Christmas House.
Om Qmusic te bedanken, speelt Anne-Marie op 7 december een exclusieve hitshow in de Qube.
Het lijkt wel een sprookje. Auto’s worden treinen. En varkens spelen haasje-over. Ontdek de beste radiospots van afgelopen maand!
De start van het schooljaar. Vaak hét hoofdthema van heel wat radio- en tv-campagnes in augustus en september. Toch, als het van de luisteraars afhangt, is dat zeker niet het meest likeable thema. Want slechts één radiospot die zich duidelijk linkte aan de schoolstart wist een plaatsje in onze Spot On top 3 te veroveren.
Met het najaar startten er ook enkele unieke campagnes wat betreft non-spot advertising. Vanuit een doorgedreven partnership met de adverteerder werden creatieve campagnes bedacht die het beste van de adverteerder combineren met de sterkte van het MEDIALAAN-merk. Dit waren alvast de 3 uitschieters van de voorbije maand.