Mobile Vikings, onze mobiele operator uit Hasselt, lanceert vandaag voor het eerst in haar geschiedenis abonnementsformules. De abonnementen focussen op mobiele data: Vikings krijgen dubbel zoveel mobiele data als wat vandaag gangbaar is bij concurrerende abonnementen op de mobiele markt. Zo blijft Mobile Vikings het voortouw nemen in de stijgende vraag naar mobiele data, die vooral gedreven wordt door streaming. De operator breidt daarmee haar aanbod, dat zich tot dusver beperkte tot herlaadkaarten, fors uit. 

Herbert Vanhove, Chief Viking, legt uit: “We gaan hiermee in op de vraag die we al jaren krijgen vanuit onze community. Met ons aanbod herlaadkaarten hebben we er altijd naar gestreefd om onze leden het beste op de markt te bieden. Het is tijd voor de volgende logische stap: op het vlak van de herlaadkaarten hebben we de Belgische markt danig dooreengeschud, nu pakken we de abonnementen aan.”

Drie abonnementsformules

Mobile Vikings differentieerde zich sinds haar oprichting op het vlak van mobiele data. Het revolutionaire aanbod herlaadkaarten blijft ook vandaag de toon zetten. En die lijn wil Mobile Vikings doortrekken met haar nieuwe abonnementen. In de drie abonnementsformules (van 10, 15 of 25 euro) die nu gelanceerd worden, ligt de klemtoon daarom opnieuw op een competitieve bundel mobiele data. Competitief, als in het dubbele aantal mobiele MB’s in vergelijking met de huidige norm bij abonnementen op de Belgische markt. 

Een overzicht van de abonnementen:

 

Ook het unieke Vikingvoordeel (elke maand gratis 1800 belminuten en 9000 sms’en naar alle andere Belgische Mobile Vikings) blijft in ongewijzigde vorm overeind in elke abonnementsformule. Tot op heden wordt trouwens 70% van de nieuwe leden van Mobile Vikings aangebracht door een bestaande Viking. Die laatste verdient daarmee 15 Vikingpunten, een lijn die Mobile Vikings integraal doortrekt voor de abonnementen.

Met de herlaadkaarten en abonnementen richt Mobile Vikings zich op wie veel data nodig heeft. Onze telecomoperator blijft dus op koers en bevestigt daarmee zijn innovatieve karakter: geen platgetreden paden voor de Vikings, maar wel de grenzen blijven aftasten en inzetten op mobiele data.