Op 9 mei 2017 organiseert MEDIALAAN Fuel, een seminarie over de impact van de nieuwste technologieën op media en telecommunicatie. Met dit event wil MEDIALAAN marketeers inspireren met de innovaties van morgen en hen triggeren tot een nieuwe manier van denken. 

Fuel your business with tomorrow’s innovations

Voor deze eerste editie geeft Fuel het podium aan onder andere artificiële intelligentie, virtuele realiteit en connectiviteit om een nieuw perspectief te bieden op het transformeren van de industrie.

Een tipje van de sluier: 

Shermin Voshmgir komt vertellen over haar onwrikbare geloof in de Blockchain. Steven Van Belleghem, medeoprichter van Nexxworks en Snackbytes, neemt zijn publiek mee naar een wereld van moderne klantrelaties. En dit op een slimme, enthousiaste en inspirerende manier. En William Bao Bean onthult de strategieën achter 'platform thinking'.

Samen met hen zal MEDIALAAN het publiek gidsen doorheen de meeste interessante thema's van het moment:

Re-think Media
Re-think Customer Experience
Re-think Internet
Re-think Platforms
Re-think Future  

Neem voor meer informatie een kijkje op de website.