Je merk in contact brengen met zijn doelpubliek, dat stopt niet aan de grenzen van het reclameblok. Non Spot Advertising, of NSA, linkt je merk op een natuurlijke manier aan de content van MEDIALAAN. Van city marketing en het uitbrengen van het Familie-bier 'Gust', tot activaties met Joe in de ochtend en billboarding en product placement bij VTM in primetime.

Om je nog beter te kunnen bedienen, hebben we een aantal aanpassingen gedaan binnen het creatieve team van Non Spot Advertising. Naast de integratie van radio, verwelkomden we ook enkele nieuwe gezichten. Daarom stellen we de creatieve teams van tv, online en radio nog eens graag aan je voor.

 

LIEFDE VOOR VIDEO?

Of je nu online, tv en online of enkel tv wil, bij MEDIALAAN zijn de mogelijkheden oneindig om je merk aan relevante en veelbekeken content te linken. Via billboarding, partnerships, infomercials, advertising funded programs, jingles …

Het team van Ludovic Lenaerts gidst je door dit enorme gamma, met jouw merkstrategie als blauwdruk voor een impactvol partnership.

“De impact van non-spot advertising was nog nooit zo groot, terwijl de drempel kleiner dan ooit is”, vat Ludovic Lenaerts het samen. Als Head of NSA Video coördineert hij projecten van strategie tot uitwerking.

Ludovic wordt bijgestaan door product managers Ken Vanhalle en Xenia Everaert, die tijdelijk vervangen is door Isabelle De Schutter. Voor producties van TvBastards kan je bij product manager Lynn Corthier terecht. Branded content-trajecten - infomercials en advertising funded programs - zijn dan weer de specialiteit van product manager Tim Sutherland.

De verdere campagnecoördinatie is in handen van Bert de Cort, projectcoördinator, en Jens Vermeijlen, NSA Executive.

Vlnr: Jens, Isabelle, Bert, Lynn, Ludovic, Tim en Ken

 

#24KMAGIC OP RADIO

Als adverteerder heb je bij MEDIALAAN ook een gloednieuw team van radiospecialisten ter beschikking. Die houden zich uitsluitend bezig houden met de creatieve integratie van je merken in radiocontent en –acties zoals sponsoring en concepten op maat van je merk. En dit steeds in nauw overleg met de radiomakers zelf.

“De nieuwe Non-Spot Radio-cel kijkt er naar uit om straffe radio te maken met straffe merken”, vertelt Manu De Coninck, Head of NSA Radio. Hij is het aanspreekpunt voor adverteerders op zoek naar creatieve partnerships op radio.

Als NSA Executive coördineert en volgt Daisy Vanpee jouw NSA radio-partnerships op om tot een optimale samenwerking te komen.

V.l.n.r.: Manu, Daisy