De zoetste man van het land blijft de harten veroveren. Nee, dan hebben we het niet over Sinterklaas, wel over het wandelende suikermannetje van Tiense Suiker (derde plaats). Zijn trieste missie krijgt gelukkig een sweet ending en dat weet Vlaanderen te smaken: de derde plek in het recentste Topspot-onderzoek. 

Op plaats twee een heel andere missie. Het Ministerie van Defensie (tweede plaats) neemt ons mee naar de probleemgebieden van deze wereld. En hun uitnodiging om deel te worden van de oplossing kan blijkbaar rekenen op stijgende interesse.

Mentos (eerste plaats) nam de lift naar de hoogste plek in ons Topspot-onderzoek. Vanuit een frisse insight en met sterke ‘viral’ feel wil hun jongste spot ons wat vaker met elkaar laten praten. Over de impact van jouw tv-spot bijvoorbeeld?

 

1. Mentos

 

2. Ministerie van Defensie

 

3. Tiense Suiker

 

Hoe top is jouw spot?

Ontdek de impact van jouw tv-spot testen volgens het Topspot-onderzoek. Klik hier!