Straks start The Band en dat zullen enkele adverteerders geweten hebben… En met Blind Getrouwd en Mijn Pop-uprestaurant! staan er weer twee smaakmakers op het menu.

 

Kreeg jij ook een telefoontje van The Band?

Op 17 februari begint The Band eraan bij VTM! Een zoektocht naar een nieuwe Vlaamse jongensgroep. Om dit te lanceren bedacht het Non Spot Advertising-team van MEDIALAAN een hilarische prank call met enkele adverteerders. Check het filmpje!

Ook geïnteresseerd in een partnership met The Band? Contacteer dan snel het NSA-team via 02 255 32 16.

The Band, vanaf vrijdag 17 februari

 

Ook deze toppers poppen-up bij VTM…

Blind Getrouwd

Wat als je je jawoord geeft aan iemand die je nog nooit gezien hebt? In het tweede seizoen van Blind Getrouwd vertrouwen acht singles op vier experten om via wetenschap hun ideale partner te vinden. Blind Getrouwd volgt de koppels tot vijf weken na hun huwelijk. Daarna maken ze de grootste beslissing van hun leven: blijven ze getrouwd of niet?

Blind Getrouwd, vanaf maandag 30 januari om 20.35 uur

 

Mijn Pop-uprestaurant!

Met 3 pop-ups op 2 verschillende stadspleinen in Antwerpen en Kortrijk zorgt Mijn Pop-uprestaurant! 2017 meteen voor een eerste verrassing van formaat. De concurrentie wordt nog scherper en de pop-ups nóg imposanter. Achter elke voordeur schuilt een andere beleving. Wie slaagt erin om origineel uit de hoek te komen? En wie ziet zijn gasten bij de buren tafelen? Momenteel worden de zes duo’s klaargestoomd door de driekoppige jury Sepideh Sedaghatnia, Sergio Herman en Gert Verhulst. Ook Evi Hanssen neemt haar rol als charmante gastvrouw terug op.

Mijn Pop-uprestaurant! 2017, vanaf dinsdag 31 januari om 20.35 uur