Het geheime wapen van het Non Spot Advertising-team en de salesafdeling? Dat zijn vier creative producers, samen in MEDIALAAN BOX. Zij bedenken, begeleiden en ontwikkelen creatieve campagnes en strategieën op vraag van adverteerders die een partnership met MEDIALAAN afsluiten. Dit partnership kan op het niveau van onze merken (VTM, Q, Joe…) of onze programma’s (The Voice, Wat Als?, The BSMNT…).

“Creativiteit wordt steeds belangrijker in een convergerende wereld. En specialisten maken het verschil. Vanuit die twee gedachten hebben we MEDIALAAN BOX opgestart", vertelt Tijl Sacré, Creative Sales Manager.

“MEDIALAAN BOX is samengesteld op basis van de noden van de adverteerder. In alle facetten van het creatieve proces kan het team een creatieve en impactvolle oplossing aanreiken.”

In het creatieve team van BOX vinden we Maarten Levecque, de brand connector. Maarten bedenkt en creëert concepten voor adverteerders die aansluiten bij de merken en producten van MEDIALAAN. Bij special cases werkt Maarten regelmatig als creatief duo met flying doctor Rik Van Lembergen (creative & copywriter).

Voor de uitwerking van die concepten staan Sven De Bruyne (creative executive), Mathieu Fastenackels (creative executive) en Birgit Van Hoof (productiecoördinator) in. Nu Birgit even op zwangerschapsverlof is, wordt zij vervangen door Laura Verbeke.

 

HELLO #GOODBYESERIOUS

Creativiteit met impact. Dat is de doelstelling van BOX. Zo werkten ze vorig jaar o.a. deze succesvolle case uit voor Unilever Belgium.

Briefing

Creëer voor de verschillende OLA-producten top-of-mind awareness op de MEDIALAAN-kanalen via de koepelcampagne #goodbyeserious.

Creatie

BOX ontwikkelde een verfrissende reeks billboards met the product as the hero. De verschillende ijsjes van OLA interageerden laagdrempelig en gevat met de kijker en de VTM-programma’s waarrond hun billboard zich bevond. De actie startte, uiteraard, op 1 april.

Interesse in een samenwerking met MEDIALAAN BOX? Contacteer Tijl Sacré of Maarten Levecque.