De 4e editie van de Fairtime Award wordt ietsje vroeger gelanceerd. Geen reden tot paniek, de deadline ligt net zoals vorige jaren in maart. Het grote voordeel: meer tijd om nóg sterkere radioconcepten en tv-scripts te bedenken. 

 

STOP, IT’S FAIRTIME!

De Fairtime Award van MEDIALAAN is een creatieve wedstrijd waarbij sociale en humanitaire organisaties gratis airtime op tv, online en op radio kunnen winnen. Hoe? Door een straf script in te sturen voor een radio- en/of tv-spot. De uiteindelijke winnaars worden verkozen door een vakjury.

 

99 PROBLEMS, BUT A BUDGET AIN’T ONE

Organisaties die zich belangeloos inzetten voor onze maatschappij, verdienen een groot draagvlak. Daarom wil MEDIALAAN de winnaars van de Fairtime Award zo breed mogelijk bekend maken in heel Vlaanderen. 

Het sterkste radioscript wint zo een mediabudget van 75.000 euro op Qmusic en Joe. Bij de visuele campagne (radio + online) bedraagt het te winnen mediabudget 250.000 euro! Verspreid over VTM, Q2, CAZ, Vitaya en de online platformen van MEDIALAAN. En, daarnaast voorziet MEDIALAAN ook het productiebudget voor de winnende spots. 

 

LET’S GET IT STARTED!

Ben je een creatief? Neem dan nu contact op met jouw goede doel en zorg dat zij zich inschrijven voor 16 februari 2018. En dan kan je beginnen creëren. Non-profitorganisaties moeten vóór 16 maart 2018 je script(s) indienen.

Werk je bij een ngo? Klik op de button hieronder, schrijf je in en begin alvast te brainstormen. Laat je zeker bijstaan door een communicatiebureau. Ook voor hen is dit een unieke kans om met straf werk op radio, tv en online te verschijnen.

Alle info over de MEDIALAAN Fairtime Award vind je op medialaan.be/fairtime-award. Inspiratie nodig? Check de winnaars van de vorig jaar.