“Tet-tet-e-tet. Tet-tet-e-tet-e-tet-TET!”

De Think Pink-versie van ‘POPCORN’ zat maandenlang in ons hoofd. Het gevolg van een leuke spot die verdiend de MEDIALAAN Fairtime Award 2016 won. En welke non-profitorganisatie kaapt dit jaar de prijzen weg? 

Think-Pink overtuigde vorig jaar de jury van de MEDIALAAN Fairtime Award met een straffe creatie van reclamebureau Leo Burnett. De prijs: een mooi productiebudget en gratis mediacampagne om Vlaanderen te sensibiliseren over borstkanker.

 

MEDIALAAN Fairtime Award 2017 is gestart! 

Met de Fairtime Award van MEDIALAAN kunnen non-profitorganisaties een gratis communicatiecampagne winnen op tv en/of radio. Nieuw dit jaar is dat de winnaar van het tv-budget ook een onlineluik bij zijn campagne krijgt.

Om te winnen moet de organisatie een sterk script insturen voor een radio- en/of tv-spot. Een professionele jury kiest uit de ingezonden scripts een winnaar. Deze editie zitten in de jury voorzitster Griet Byl (Deputy Chief Editor Media Marketing), Petra Baeck (Head of Marketing & Customer Service 2dehands.be), Joeri Van Den Broeck (Creative Director AIR Brussels), Tim Schoenmaeckers (Concept Provider Happiness Brussels), Dorien Baelden (Project Coordinator Koning Boudewijnstichting) en Erwin Deckers (CCO MEDIALAAN).

 

Sterke scripts krijgen straffe budgetten

Het sterkste radioscript wint een mediabudget van 75.000 euro. Bij de visuele campagne (radio + online) bedraagt het te winnen mediabudget 250.000 euro. Daarnaast voorziet MEDIALAAN ook een productiebudget voor de winnende spots. 

Inschrijven voor de MEDIALAAN Fairtime Award kan tot 22 februari 2017. Daarna hebben de organisaties nog tot 22 maart om hun script(s) in te sturen.