Box van MEDIALAAN Sales bedacht en ontwikkelde een nieuw creatief partnership tussen Coca-Cola en VTM. De campagne is nu nationaal te zien, on air en on the streets.

 

Insight

Film is een beleving. In de bioscoop, maar ook thuis. Het is een avond waarnaar wordt uitgekeken en die ook grondig wordt voorbereid. Zo kan men lekker ongestoord van een filmavondje thuis genieten.

 

Idee

Vanuit de zender en Coca-Cola verwittigen we mensen dat de Filmtopper van de week eraan komt. Tijd dus om je voorbereidingen te treffen, zoals: je Coca-Cola alvast fris zetten.

 

Campagne

Digitale affiches tellen in het straatbeeld live af naar de komende VTM Filmtopper. Ook on air worden deze aftelklokken ingezet om de kijker warm te maken voor een frisse cola bij een gezellige filmavond.

Daarnaast geeft een on air billboard de kijker een handige checklist om optimaal van zijn film te genieten: zetel, goed gezelschap en een ijskoude Coca-Cola.

 

Niet enkel in Vlaanderen

“We zijn heel blij dat we kunnen samenwerken met onze mediapartner rond films”, vertelt Merel Doossche, Shopper Marketing Manager bij Coca-Cola. “Een ijskoude Coca-Cola past perfect bij een avondje film. Box van MEDIALAAN bood ons de ideale gelegenheid om dit te communiceren naar een breed publiek.”

“Ook wij zijn enorm tevreden met dit partnership” aldus Tijl Sacré, Creative Manager Sales bij MEDIALAAN. “Onze campagne wordt alvast zodanig gesmaakt dat Coca-Cola ze zelfs in het zuiden inzet bij RTL. Een echt (film)toppertje dus.”

 

Video:
Uw video is aan het laden...
Video:
Uw video is aan het laden...
Video:
Uw video is aan het laden...
Video:
Uw video is aan het laden...