De 30"-spot is nog steeds het fundament van vele campagnes

"De klassieke tv-campagne staat garant voor sterke impact, groot bereik en perfecte meetbaarheid."

Wilfried Celis,
Sales Director

 

 

NOG NOOIT OP TV GEADVERTEERD?

En wil je een televisiecampagne bij VTM, Q2, Vitaya, CAZ, VTMKZOOM of KADET?

Alex Verlaak helpt je graag verder.

 

MAAK JE TV-SPOT INTERACTIEF MET SPOTT

Dankzij de innovatieve ‘second screen’ app Spott kunnen gebruikers met slechts enkele klikken inspiratie halen uit reclamespots. Spott maakt de commercials interactief door extra informatie over de producten te tonen en de spot te linken aan een webshop. De app herkent op basis van het geluid naar welke tv-spot de kijker op dat moment aan het kijken is, en verwijst de kijker vervolgens door naar de online shop waar men het product meteen kan bekijken, op een verlanglijstje kan zetten of kan aankopen.

Download hier de Spott-overlay die je kan monteren over jouw interactieve spot. Kies de juiste versie afhankelijk van de lengte van jouw spot: 5” - 7” - 10” - 20” - 30” - 45” - 60” - 90” - 120”. Of download ze hier allemaal (+- 450MB).

Voor meer informatie over Spott kan je terecht bij Tijl Sacré.

TOPSPOTS: METEN VAN LIKEABILITY VAN TV-SPOTS

Samen met InSites Consulting meten we voortdurend de likeability van alle nieuwe televisiespots. Zo komen we te weten wat kijkers vinden van reclamespots. Zijn ze grappig? Geven ze een goed gevoel? En past de spot bij het merk? 

De lessen die we uit het Topspots-onderzoek trekken, delen we maandelijks:

Mogelijkheden bij VTM: Countdownspot

Je merk extra in de kijker zetten binnen het reclameblok? Dat kan met een Countdownspot. Bij zo'n Countdownspot is er een splitscreentoepassing bij de laatste spot in het reclameblok. Je spot telt zo af naar de start van het VTM NIEUWS om 19.00 uur.

Mogelijkheden bij VTM: Single Spot

Je merk extra in de kijker zetten binnen het reclameblok? Dat kan met een Single Spot. Zo'n Single Spot is eigenlijk een reclameblok op een unieke plaats, exclusief gereserveerd voor één reclamespot. De spot wordt uitgezonden net na VTM NIEUWS en net voor HET WEER.