De 30"-spot is nog steeds het fundament van vele campagnes

"De klassieke tv-campagne staat garant voor sterke impact, groot bereik en perfecte meetbaarheid."

Wilfried Celis,
Sales Director

 

 

NOG NOOIT OP TV GEADVERTEERD?

En wil je een televisiecampagne bij VTM, Q2, Vitaya, CAZ, VTMKZOOM of KADET?

Alex Verlaak helpt je graag verder.

TOPSPOTS: METEN VAN LIKEABILITY VAN TV-SPOTS

Samen met InSites Consulting meten we voortdurend de likeability van alle nieuwe televisiespots. Zo komen we te weten wat kijkers vinden van reclamespots. Zijn ze grappig? Geven ze een goed gevoel? En past de spot bij het merk? 

De lessen die we uit het Topspots-onderzoek trekken, delen we maandelijks:

Mogelijkheden bij VTM: Countdownspot

Je merk extra in de kijker zetten binnen het reclameblok? Dat kan met een Countdownspot. Bij zo'n Countdownspot is er een splitscreentoepassing bij de laatste spot in het reclameblok. Je spot telt zo af naar de start van het VTM NIEUWS om 19.00 uur.

Mogelijkheden bij VTM: Single Spot

Je merk extra in de kijker zetten binnen het reclameblok? Dat kan met een Single Spot. Zo'n Single Spot is eigenlijk een reclameblok op een unieke plaats, exclusief gereserveerd voor één reclamespot. De spot wordt uitgezonden net na VTM NIEUWS en net voor HET WEER.