Op 21 juni kondigden de Persgroep Publishing en MEDIALAAN de fusie van hun reclameregies en de oprichting van een gezamenlijk datateam aan. En dit vanaf 1 januari 2018 in een joint venture onder leiding van Ben Jansen. Ontdek hier de nieuwe organisatiestructuur.
Hoe maffer, hoe liever. Al vijf seizoenen lang lijkt dat het motto van Het Lichaam van Coppens bij VTM. Nu hebben de broertjes de leukste, interessantste en strafste vragen gebundeld in een boek.
Een stralende smile klinkt als een rode draad door de Topspot Top 3 van deze maand.
MEDIALAAN Research ontrafelde de succesformule achter de recentste Topspots-winnaars in deze 4 tips. Opvallend is dat de winnaars hoger dan ooit scoren op de emotionele component. Maar hoe werkt emotie in een reclamespot? Deze tips zetten je op weg.
De MEDIALAAN-zenders trapten op 4 september hun najaarsprogrammatie op gang. En of het een kick-start was.
Premium video heeft een meerwaarde voor de consument en de adverteerder. De content is van hoge kwaliteit en professioneel gemaakt, en komt online videoreclame in een veilige, impactvolle en exclusieve omgeving terecht. Ontdek hier de drie take-aways over de waarde van premium video.
De Topspots van het meest recente MEDIALAAN Topspot-onderzoek zijn bekend en héérlijk lekker!
MEDIALAAN en de Persgroep Publishing brengen hun expertise en merken samen in één geïntegreerde, crossmediale regie. MEDIALAAN en de Persgroep Publishing richten een 50/50 joint venture op die vanuit Vilvoorde zal opereren onder leiding van Ben Jansen.
Ook in de reclamespots is de zomer duidelijk begonnen. En met de drukkende warmte van de voorbije weken weten kijkers dat wel te appreciëren. De top 3 van het recentste MEDIALAAN Topspot-onderzoek is dan ook héél zomers getint.
VTM verwelkomt gezondheidsgoeroe Sandra Bekkari in haar keuken en we kruiden VTM Koken met nog meer Vers Talent.