Een stralende smile klinkt als een rode draad door de Topspot Top 3 van deze maand.
MEDIALAAN Research ontrafelde de succesformule achter de recentste Topspots-winnaars in deze 4 tips. Opvallend is dat de winnaars hoger dan ooit scoren op de emotionele component. Maar hoe werkt emotie in een reclamespot? Deze tips zetten je op weg.
Deze zomer was op de radio was er eentje met WAUW!-factor 10. #wauwgustus
De MEDIALAAN-zenders trapten op 4 september hun najaarsprogrammatie op gang. En of het een kick-start was.
De Topspots van het meest recente MEDIALAAN Topspot-onderzoek zijn bekend en héérlijk lekker!
Benieuwd naar de 3 beste radiospots van afgelopen maand? Ontdek ze hier!
Ook in de reclamespots is de zomer duidelijk begonnen. En met de drukkende warmte van de voorbije weken weten kijkers dat wel te appreciëren. De top 3 van het recentste MEDIALAAN Topspot-onderzoek is dan ook héél zomers getint.
Toch opvallend: drie sectoren die niets met elkaar te maken hebben, maar waarbij de radiospots op dezelfde manier likeability creëren. Door de luisteraar mee te nemen naar dàt moment waarin hun product het verschil maakt.
Met de komst van ‘mannenzender’ CAZ in oktober heeft MEDIALAAN uitgesproken sterke touchpoints met alle kijkersprofielen. Een visie die een half jaar later al duidelijk loont, want alle zenders haalden in mei sterke scores.
Het CIM heeft vanmorgen de nieuwe luistercijfers voor de Vlaamse radiomarkt bekend gemaakt. Deze resultaten bestrijken de periode van 7 januari tot en met 15 april 2017.