Programma’s die hier gemaakt zijn. Met onderwerpen die we herkennen. Sterren en nieuwe talenten waar we verbondenheid mee voelen. Het is en zal altijd de beste content opleveren. De kijkcijfers van november bewijzen het.
Afscheid nemen van 2017. Deze drie spots doen het met een glimlach. Happy endings dus voor deze 3 topadverteerders in het MEDIALAAN Spot On-onderzoek van afgelopen maand.
De magie van spots met impact? Zij veranderen de toekomst. Ontdek hier de beste tv-spots van afgelopen maand.
Sterkhouders, nieuwkomers en filmtoppers garanderen stabiele cijfers bij VTM, Q2, VITAYA en CAZ.
Zoete mannen, stoere meiden en stille lifters. Impact kent vele vermommingen! Ontdek hier de beste tv-spots van afgelopen maand.
Het lijkt wel een sprookje. Auto’s worden treinen. En varkens spelen haasje-over. Ontdek de beste radiospots van afgelopen maand!
Na de succesvolle seizoenstart zet VTM sterke cijfers neer. Op maandagavond blijft Spitsbroers 2 scoren met een marktaandeel van 39% (726.721 kijkers).
De start van het schooljaar. Vaak hét hoofdthema van heel wat radio- en tv-campagnes in augustus en september. Toch, als het van de luisteraars afhangt, is dat zeker niet het meest likeable thema. Want slechts één radiospot die zich duidelijk linkte aan de schoolstart wist een plaatsje in onze Spot On top 3 te veroveren.
Huisdieren en andere diertjes – deze beestige Topspots geven je een warm gevoel.
Een stralende smile klinkt als een rode draad door de Topspot Top 3 van deze maand.