Q lanceert een nieuw loopevent waarbij je ’s nachts door een waanzinnig licht- en muziekspektakel letterlijk naar elkaar toeloopt. Aan de finish wacht je een vette afterparty.
Drukke feestdagen betekent ook drukke reclameblokken. Deze radiospots sprongen eruit afgelopen maand...
Je merk in contact brengen met zijn doelpubliek, dat stopt niet aan de grenzen van het reclameblok. Non Spot Advertising, of NSA, linkt je merk op een natuurlijke manier aan de content van MEDIALAAN. Maak hier kennis met het creatieve team van tv, online en radio.
Samen kerst beleven, geschenkjes geven, aanschuiven bij een sfeervol gedekte tafel. We wensen je alvast betoverende feesten. Ook de merken van MEDIALAAN zijn helemaal gehuld in die warme, gezellige kerstsfeer.
Impact klinkt gelukkig altijd anders. Want afgelopen maand waaide een enorme variatie de Spot On-top 3 binnen.
Begin september lanceerde MEDIALAAN de nieuwe Q-app, die tv en radio samenbrengt. Zo luister je radio en kijk je tv in één en dezelfde app. En deze vernieuwing was een groot succes!
Op zaterdag 3 december 2016 is het zover: de tweede editie van Rode Neuzen Dag. Alle actievoerders kunnen vanaf vrijdag 25 november terecht in Gent om samen met Qmusic af te tellen naar 3 december tijdens de Rode Neuzen Dag Countdown.
Er zijn voor elkaar. Dat Rode Neuzen Dag-advies nemen ook de andere adverteerders van de beste radiospots van afgelopen maand ter harte.
Op zaterdag 22 oktober openen Sam & Heidi de deuren van de eerste Campus Q op campus Schoonmeersen HoGent. Bekende koppen, gekozen door de Q-luisteraars, komen op een inspirerende manier vertellen over hun expertise.
Het startschot van Rode Neuzen Dag werd op maandag 19 september 2016 gegeven door ambassadeurs Evi Hanssen, Jonas Van Geel, Koen Wauters, Sam De Bruyn en Heidi Van Tielen. We zijn nu zo'n drie weken verder: tijd voor een eerste vooruitblik.