Op 21 juni kondigden de Persgroep Publishing en MEDIALAAN de fusie van hun reclameregies en de oprichting van een gezamenlijk datateam aan. En dit vanaf 1 januari 2018 in een joint venture onder leiding van Ben Jansen. Ontdek hier de nieuwe organisatiestructuur.
Joe supportert voor de frisse 40’er. Voor die doelgroep betekent het begin van het schooljaar meestal het startschot voor talloze op- en afhaalrondes als Taxi Mama en Taxi Papa.
Deze zomer was op de radio was er eentje met WAUW!-factor 10. #wauwgustus
Benieuwd naar de 3 beste radiospots van afgelopen maand? Ontdek ze hier!
Mooi werk voor mooie doelen: de winnaars van de 3e Fairtime Award zijn nu on air én online te horen en te beluisteren.
Op 3 oktober nodigen MEDIALAAN en de andere Belgische regies je uit voor Tell A Vision, je jaarlijkse inspiratiedag over televisie en radio.
Toch opvallend: drie sectoren die niets met elkaar te maken hebben, maar waarbij de radiospots op dezelfde manier likeability creëren. Door de luisteraar mee te nemen naar dàt moment waarin hun product het verschil maakt.
Time flies when having fun. Het Q-Beach House begint straks aan zijn tiende zomer op het Oostendse strand! Maar verwacht geen nostalgische terugblik, wel nieuwigheden, actie en veel fijne muziek.
MEDIALAAN reikte op 8 juni zijn jaarlijkse Topspots Awards uit. Nieuw deze editie was de categorie Non-profit. Daarnaast werden ook voor het eerst radiospots in de bloemetjes gezet.
Het CIM heeft vanmorgen de nieuwe luistercijfers voor de Vlaamse radiomarkt bekend gemaakt. Deze resultaten bestrijken de periode van 7 januari tot en met 15 april 2017.