In februari mochten vier spots zich tot meest likeable radiospots van de maand kronen.
MEDIALAAN wil de impact van een campagne, hetzij op tv, radio, online, of crossmediaal beter begrijpen. Daarom integreerde het Research-team de twee verschillende impactstudies – MMIB voor tv en On Air voor radio – tot één meetinstrument. Zo kan ook de impact van crossmediale campagnes in kaart gebracht worden. Meet the MIP!
“Tet-tet-e-tet. Tet-tet-e-tet-e-tet-TET!” De Think Pink-versie van ‘POPCORN’ zat maandenlang in ons hoofd. Het gevolg van een leuke spot die verdiend de MEDIALAAN Fairtime Award 2016 won. Wie kaapt dit jaar de prijzen weg?
Pratende elektro, magazijniers in sneltempo en flitsende lasers. Deze drie radiospots haalden de hoogste likeability in ons Spot On-onderzoek.
Het CIM heeft vanmorgen de nieuwe luistercijfers voor de Vlaamse radiomarkt bekend gemaakt. Deze resultaten bestrijken de periode van 20 augustus tot en met 17 december 2016. Het totale marktaandeel van MEDIALAAN op de belangrijkste commerciële doelgroep 18-54 blijft met 28,8% stabiel.
Q lanceert een nieuw loopevent waarbij je ’s nachts door een waanzinnig licht- en muziekspektakel letterlijk naar elkaar toeloopt. Aan de finish wacht je een vette afterparty.
Drukke feestdagen betekent ook drukke reclameblokken. Deze radiospots sprongen eruit afgelopen maand...
Je merk in contact brengen met zijn doelpubliek, dat stopt niet aan de grenzen van het reclameblok. Non Spot Advertising, of NSA, linkt je merk op een natuurlijke manier aan de content van MEDIALAAN. Maak hier kennis met het creatieve team van tv, online en radio.
Samen kerst beleven, geschenkjes geven, aanschuiven bij een sfeervol gedekte tafel. We wensen je alvast betoverende feesten. Ook de merken van MEDIALAAN zijn helemaal gehuld in die warme, gezellige kerstsfeer.
Impact klinkt gelukkig altijd anders. Want afgelopen maand waaide een enorme variatie de Spot On-top 3 binnen.