Blik vooruit op 19 april 2018. Ontdek dan de toekomst van marketing en media tijdens Fuel by MEDIALAAN.
Deze young potentials kregen en grepen de unieke kans om de media van binnenuit te ontdekken in de MEDIALAAN Academy.
Eens de Sint in alle rust naar Spanje is vertrokken, houdt niets Joe nog tegen om Christmas All The Way te gaan. Vanaf zaterdag 9 december zwieren ze enthousiast de poorten open van hun Joe Christmas House.
Om Qmusic te bedanken, speelt Anne-Marie op 7 december een exclusieve hitshow in de Qube.
Het lijkt wel een sprookje. Auto’s worden treinen. En varkens spelen haasje-over. Ontdek de beste radiospots van afgelopen maand!
De start van het schooljaar. Vaak hét hoofdthema van heel wat radio- en tv-campagnes in augustus en september. Toch, als het van de luisteraars afhangt, is dat zeker niet het meest likeable thema. Want slechts één radiospot die zich duidelijk linkte aan de schoolstart wist een plaatsje in onze Spot On top 3 te veroveren.
MEDIALAAN is in volle beweging. Dat kan Vlaanderen op 18 en 19 november 2017 van dichtbij beleven tijdens de 3de editie van MEDIALAAN Achter De Schermen.
Met het najaar startten er ook enkele unieke campagnes wat betreft non-spot advertising. Vanuit een doorgedreven partnership met de adverteerder werden creatieve campagnes bedacht die het beste van de adverteerder combineren met de sterkte van het MEDIALAAN-merk. Dit waren alvast de 3 uitschieters van de voorbije maand.
Op 21 juni kondigden de Persgroep Publishing en MEDIALAAN de fusie van hun reclameregies en de oprichting van een gezamenlijk datateam aan. En dit vanaf 1 januari 2018 in een joint venture onder leiding van Ben Jansen. Ontdek hier de nieuwe organisatiestructuur.
Joe supportert voor de frisse 40’er. Voor die doelgroep betekent het begin van het schooljaar meestal het startschot voor talloze op- en afhaalrondes als Taxi Mama en Taxi Papa.