Coca-Cola zet zich klaar voor een nationale filmcampagne op tv en out-of-home, bedacht door MEDIALAAN Box.
Ontmoet Quinten, het hoofdpersonage in een nieuwe Q-webserie. En bij VTM gaat Familie ook deze zomer online verder.
Guga Baúl maakt zijn debuut als quizmaster in 'Kan U de Vraag Nog Eens Herhalen?'. Een programma met een flinke portie spel en humor op donderdagavond.
Hé ho, let’s go! Naar de zon, die zalige picknickplek en… onder elkaars kleren. Check de Topspot Top 3.
Een hoofd vol inspiratie en Fuel. De eerste Fuel by MEDIALAAN werkte zéér aanstekelijk.
De komende weken gaat VTM Koken op zoek naar Vers Talent: nieuwe online gezichten met een passie voor koken.
Bij MEDIALAAN bieden we nu voor alle campagnes op ons netwerk gratis viewabilityrapporten, opgemaakt door een onafhankelijke partij: MOAT.
Aprilse grillen? Nou en of. Het weer was de voorbije maand allesbehalve zonnig en warm.
De lente bracht duidelijk vlinders in de buik. Vlaanderen stemde in april massaal af op VTM-programma’s bomvol liefde.
De winnaars van de MEDIALAAN Fairtime Award, een creatieve wedstrijd voor sociale en humanitaire organisaties, zijn bekend. Wereldsolidariteit wint een tv- en onlinecampagne bij MEDIALAAN, en Ouders van Verongelukte Kinderen een radiocampagne. Dat besliste een zeskoppige, professionele jury.