In voorjaar 2018 overlaadt MEDIALAAN je weer met een massa nieuwe programma’s. Zo mag bij VTM heel Vlaanderen Weg Met Ons Ma, waarbij 6 bekende gezichten hun moeder op de meest atypische vakantie meenemen. En we gaan ook op reis naar de toekomst in Kan Iedereen Nog Volgen?.
Programma’s die hier gemaakt zijn. Met onderwerpen die we herkennen. Sterren en nieuwe talenten waar we verbondenheid mee voelen. Het is en zal altijd de beste content opleveren. De kijkcijfers van november bewijzen het.
Enkele maanden geleden bracht VTM KIDS zowel KADET als VTMKZOOM samen en nu is er al hun eerste event. En wat voor één: de grootste pyjamaparty van het land, samen met K3.
Vanaf januari krijgt Qmusic er een extra ochtend-dj bij: Wim Oosterlinck. Samen met Sam & Heidi zal hij elke weekdag tussen 6 en 9u de ochtendshow presenteren.
De 4e editie van de Fairtime Award wordt ietsje vroeger gelanceerd. Geen reden tot paniek, de deadline ligt net zoals vorige jaren in maart. Het grote voordeel: meer tijd om nóg sterkere radioconcepten en tv-scripts te bedenken.
Afscheid nemen van 2017. Deze drie spots doen het met een glimlach. Happy endings dus voor deze 3 topadverteerders in het MEDIALAAN Spot On-onderzoek van afgelopen maand.
De magie van spots met impact? Zij veranderen de toekomst. Ontdek hier de beste tv-spots van afgelopen maand.
De internationale paper Defining a View stelt het begrip ‘viewability’ op scherp. MEDIALAAN schreef mee.
Sterkhouders, nieuwkomers en filmtoppers garanderen stabiele cijfers bij VTM, Q2, VITAYA en CAZ.
Blik vooruit op 19 april 2018. Ontdek dan de toekomst van marketing en media tijdens Fuel by MEDIALAAN.