In voorjaar 2018 overlaadt MEDIALAAN je weer met een massa nieuwe programma’s. Zo mag bij VTM heel Vlaanderen Weg Met Ons Ma, waarbij 6 bekende gezichten hun moeder op de meest atypische vakantie meenemen. En we gaan ook op reis naar de toekomst in Kan Iedereen Nog Volgen?.
Programma’s die hier gemaakt zijn. Met onderwerpen die we herkennen. Sterren en nieuwe talenten waar we verbondenheid mee voelen. Het is en zal altijd de beste content opleveren. De kijkcijfers van november bewijzen het.
Enkele maanden geleden bracht VTM KIDS zowel KADET als VTMKZOOM samen en nu is er al hun eerste event. En wat voor één: de grootste pyjamaparty van het land, samen met K3.
De 4e editie van de Fairtime Award wordt ietsje vroeger gelanceerd. Geen reden tot paniek, de deadline ligt net zoals vorige jaren in maart. Het grote voordeel: meer tijd om nóg sterkere radioconcepten en tv-scripts te bedenken.
De magie van spots met impact? Zij veranderen de toekomst. Ontdek hier de beste tv-spots van afgelopen maand.
Sterkhouders, nieuwkomers en filmtoppers garanderen stabiele cijfers bij VTM, Q2, VITAYA en CAZ.
Blik vooruit op 19 april 2018. Ontdek dan de toekomst van marketing en media tijdens Fuel by MEDIALAAN.
Deze young potentials kregen en grepen de unieke kans om de media van binnenuit te ontdekken in de MEDIALAAN Academy.
Win de laatste finaletickets voor The Voice van Vlaanderen, de meest gewilde tickets van Vlaanderen (oké, na Toworrowland ;) )
Zoete mannen, stoere meiden en stille lifters. Impact kent vele vermommingen! Ontdek hier de beste tv-spots van afgelopen maand.