Na de succesvolle seizoenstart zet VTM sterke cijfers neer. Op maandagavond blijft Spitsbroers 2 scoren met een marktaandeel van 39% (726.721 kijkers).
Sinds 2 oktober wonen VTMKZOOM en KADET gezellig samen onder de koepel VTM Kids. Dit nieuwe koepelbrand verenigt het allergrappigste van VTMKZOOM met de avonturen van KADET.
Luc Appermont zei het onlangs nog: “er wordt in ons land veel goede televisie gemaakt”. Ook in november nemen de MEDIALAAN-zenders het voortouw met frisse, nieuwe programma’s. Bedacht en gemaakt in België.
Huisdieren en andere diertjes – deze beestige Topspots geven je een warm gevoel.
MEDIALAAN is in volle beweging. Dat kan Vlaanderen op 18 en 19 november 2017 van dichtbij beleven tijdens de 3de editie van MEDIALAAN Achter De Schermen.
Met het najaar startten er ook enkele unieke campagnes wat betreft non-spot advertising. Vanuit een doorgedreven partnership met de adverteerder werden creatieve campagnes bedacht die het beste van de adverteerder combineren met de sterkte van het MEDIALAAN-merk. Dit waren alvast de 3 uitschieters van de voorbije maand.
Op 21 juni kondigden de Persgroep Publishing en MEDIALAAN de fusie van hun reclameregies en de oprichting van een gezamenlijk datateam aan. En dit vanaf 1 januari 2018 in een joint venture onder leiding van Ben Jansen. Ontdek hier de nieuwe organisatiestructuur.
Hoe maffer, hoe liever. Al vijf seizoenen lang lijkt dat het motto van Het Lichaam van Coppens bij VTM. Nu hebben de broertjes de leukste, interessantste en strafste vragen gebundeld in een boek.
Een stralende smile klinkt als een rode draad door de Topspot Top 3 van deze maand.
MEDIALAAN Research ontrafelde de succesformule achter de recentste Topspots-winnaars in deze 4 tips. Opvallend is dat de winnaars hoger dan ooit scoren op de emotionele component. Maar hoe werkt emotie in een reclamespot? Deze tips zetten je op weg.