Begin september lanceerde MEDIALAAN de nieuwe Q-app, die tv en radio samenbrengt. Zo luister je radio en kijk je tv in één en dezelfde app. En deze vernieuwing was een groot succes!
Pakkende reality bij VTM en steengoede series bij Q2. Er staat je de komende weken heel wat te wachten!
Op zaterdag 3 december 2016 is het zover: de tweede editie van Rode Neuzen Dag. Alle actievoerders kunnen vanaf vrijdag 25 november terecht in Gent om samen met Qmusic af te tellen naar 3 december tijdens de Rode Neuzen Dag Countdown.
VTM pakte in oktober uit met een nieuwkomer van formaat: Belgium’s Got Talent. De zender behaalde hiermee een marktaandeel van 24,5% op VVA 18-54.
In de Topspots van afgelopen maand hebben onze adverteerders hun inspiratie gehaald bij de allerkleinsten. En dat levert uiteraard weer enkele pareltjes van spots op!
Tijdens de herfstvakantie opent VTMKZOOM opnieuw de deuren van De Speelgoedfabriek. In Flanders Expo in Gent kunnen kinderen zich van vrijdag 4 november tot zondag 6 november iedere dag uitleven in een wereld vol speelgoed.
Het startschot van Rode Neuzen Dag werd op maandag 19 september 2016 gegeven door ambassadeurs Evi Hanssen, Jonas Van Geel, Koen Wauters, Sam De Bruyn en Heidi Van Tielen. We zijn nu zo'n drie weken verder: tijd voor een eerste vooruitblik.
Het najaar van MEDIALAAN is al flink gevorderd. Tijd om een aantal nieuwkomers bekend te maken. Bij VTM zit je goed voor je wekelijkse dosis ontspanning en entertainment met WAT ALS?, De Vetste Vakantie en Belgium's Got Talent. En Cathérine Moerkerke neemt je mee in de meest verrassende werelden in de reportagereeks CATHéRINE. Q2 laat dan weer wat fury friends op je los met The Muppets en Jimmy Fallon doet zijn intrede bij CAZ.
VTM zet enkele sterke personalities in dit najaar. De zender behaalde hiermee in september een marktaandeel van 25,2% op VVA 18-54.
Vanaf woensdag 12 oktober 2016 kunnen VTM-kijkers de app Spott gebruiken. Dankzij deze innovatieve ‘second screen’ app kunnen de gebruikers met slechts enkele klikken inspiratie halen uit hun favoriete tv-programma’s. Na een succesvolle proefperiode van 18 maanden, wordt Spott nu officieel gelanceerd in België.