2 Meisjes op het Strand is de nieuwe VTM-show die deze zomer wordt opgenomen op het Klein Strand van Oostende. Op 9, 17 en 23 augustus staan er telkens een reeks bekende artiesten op het podium die niets dan zomerhits zullen brengen. En bij elke opname zijn twee andere bekende meisjes host van het programma.
An Lemmens, Stan Van Samang en Dan Karaty vormen samen met Niels Destadsbader dit najaar de nieuwe jury van Belgium’s Got Talent.
Zomer, dat betekent zon, vakantie, strand en EK. En dat is ook te merken aan de favoriete tv-spots bij de kijkers.
Vanaf maandag 18 juli lanceert vtm.be een exclusiviteit: een eerste eigen online serie, ‘Dubbelspel’. De online serie zal 30 afleveringen van enkele minuten lang, elke weekdag vanaf 11.00 uur, te volgen zijn via vtm.be en de VTM-app.
Gedaan met druilerige, donkere regenavonden. Want de komende weken brengt VTM de zomer in huis. ‘Is er Wifi in Tahiti?’ en ‘Met Vier in Bed’ zorgen voor een onbezorgde, zonnige en vrolijke sfeer in de Vlaamse huiskamers...
Na woensdag 29 juni blijven de Familie-kijkers achter met één prangende vraag: heeft Niko June vermoord? Ongeduldig hoeven ze niet te zijn, want VTM lanceert opnieuw webexclusieve afleveringen die de zomer zullen overbruggen.
MEDIALAAN neemt vanaf 1 juli 2016 de televisiezender Acht over van Concentra. MEDIALAAN hervormt Acht tot een mannenzender die in de loop van het najaar van start gaat.
Voetbalgekte, spannende aanlopen naar seizoensfinales, kinderdromen die werkelijkheid worden. Er viel de voorbije maand heel wat te beleven bij VTM! Met een marktaandeel van 26,4% op VVA 18-54 is VTM helemaal klaar voor de zomer.
MEDIALAAN bezorgt haar kijkers en luisteraars ook naast het scherm een leuke zomer. Met het Q-Beach House, spetterende live shows, het heetste van de festivals en de Zomer Top 100 trekken zowel VTM, 2BE, Qmusic en JOE er de komende maanden op uit.
Wat hebben de winnaars van de Topspotsawards 2015 - Fiat, Plan België en Rode Kruis-Vlaanderen - met elkaar gemeen? Ze weten de kijker te verrassen dankzij innovatie en originaliteit. Ontdek hier de 5 manieren om verrassing ook in jouw campagne op een effectieve manier in te bouwen!