Sterkhouders, nieuwkomers en filmtoppers garanderen stabiele cijfers bij VTM, Q2, VITAYA en CAZ.
Blik vooruit op 19 april 2018. Ontdek dan de toekomst van marketing en media tijdens Fuel by MEDIALAAN.
Deze young potentials kregen en grepen de unieke kans om de media van binnenuit te ontdekken in de MEDIALAAN Academy.
Win de laatste finaletickets voor The Voice van Vlaanderen, de meest gewilde tickets van Vlaanderen (oké, na Toworrowland ;) )
Zoete mannen, stoere meiden en stille lifters. Impact kent vele vermommingen! Ontdek hier de beste tv-spots van afgelopen maand.
Na de succesvolle seizoenstart zet VTM sterke cijfers neer. Op maandagavond blijft Spitsbroers 2 scoren met een marktaandeel van 39% (726.721 kijkers).
Sinds 2 oktober wonen VTMKZOOM en KADET gezellig samen onder de koepel VTM Kids. Dit nieuwe koepelbrand verenigt het allergrappigste van VTMKZOOM met de avonturen van KADET.
Luc Appermont zei het onlangs nog: “er wordt in ons land veel goede televisie gemaakt”. Ook in november nemen de MEDIALAAN-zenders het voortouw met frisse, nieuwe programma’s. Bedacht en gemaakt in België.
Huisdieren en andere diertjes – deze beestige Topspots geven je een warm gevoel.
MEDIALAAN is in volle beweging. Dat kan Vlaanderen op 18 en 19 november 2017 van dichtbij beleven tijdens de 3de editie van MEDIALAAN Achter De Schermen.